Zoals eerder gemeld is Bitvavo samen met andere schuldeisers en adviseurs actief in gesprek met DCG om de ontstane schuld zo spoedig mogelijk terug te krijgen.
Zorgvuldigheid staat voorop
De gesprekken met DCG zijn nog steeds gaande en een oplossing lijkt in zicht. Zo zijn er tussen kerst en Oud & Nieuw concrete voorstellen besproken tussen crediteuren en DCG.
Hoewel alle partijen die oplossing natuurlijk liever vandaag zien dan morgen, zoals ook blijkt uit de open brief van Gemini aan DCG, staat zorgvuldigheid voorop en vraagt het nog enige tijd om tot afronding te komen.
In dat kader vinden we het belangrijk nogmaals aan te geven dat deze situatie geen impact heeft voor Bitvavo klanten.
Geen onzekerheid voor klanten
Eerder gaven we al aan dat de huidige situatie met betrekking tot DCG geen impact heeft op de klanten van Bitvavo, haar platform en haar dienstverlening. Bitvavo staat garant voor het uitstaande bedrag en heeft daarmee het risico van haar klanten overgenomen.
Vragen?
Wij stellen onze klant voorop. Dit zeggen we niet alleen, maar doen we ook daadwerkelijk. Onze sterke, onafhankelijke financiële positie stelt ons in staat om op deze manier te handelen.
We zullen onze klanten actief blijven informeren over de ontwikkelingen. Neem voor vragen contact op met [email protected] of kijk bij de veelgestelde vragen.
- Klanten – [email protected]
- Zakelijke klanten – [email protected]
- Pers – [email protected]
Word lid van de Bitcoin/Cryptocurrency Facebook groep en join de Discord/Telegram om onderdeel te worden van de community