//Persbericht ‘Dentacoin geaccepteerd als betaalmiddel bij gezondheidscentrum in New York’

Persbericht – Het East Tremont Medical Center, gevestigd in Bronx, NY, accepteert Dentacoin als betaalmiddel voor een breed scala aan medische en tandheelkundige behandelingen, variërend van dermatologie en psychotherapie tot aan cardiovasculaire behandelingen.

East Tremont Medical Center

East Tremont Medical Center is in 1993 opgericht. Hisham Elzanaty’s richtte de Uptown Health Care Management op, de huidige eigenaar en exploitant van East Tremont. Het centrum biedt gezondheidszorg aan, gericht op preventie en behandeling van acute ziekten.

Dentacoin partnerships

Dit partnerschap is een belangrijke doorbraak voor Dentacoin en bewijst het onlosmakelijke verband tussen tandheelkunde en algemene gezondheidszorg, evenals de alomtegenwoordige behoefte aan: hogere kwaliteit, bredere toegang tot hoogwaardige preventieve geneeskunde, eenvoudigere en snellere uitwisseling van waarde, en verbeterde algehele efficiëntie.

“Het is heel belangrijk voor ons om op het gebied van klantenservice voorop te blijven lopen en dat geldt ook voor de financiën. Wij zijn eigenaar van Dentacoin en zijn van mening dat de invoering ervan zal leiden tot een prijsverhoging die een goede tandhygiëne voor een van haar munthouders kan subsidiëren. We zijn trots om het te accepteren op al onze locaties” – Dr Yangsook Han, het beoefenen van tandarts in East Tremont Medical Center.

Andere medische sectoren?

East Tremont Medical Center heeft momenteel vier locaties in de Bronx, waar patiënten behandeld kunnen worden in de volgende disciplines en kunnen betalen met de cryptomunt DCN van Dentacoin – ambulante chirurgie, cardiologie, tandheelkunde, dermatologie, oor, neus en keel (ENT), endocrinologie, gastro-enterologie (GI), gynaecologie, interne geneeskunde, oftalmologie, orthopedie, fysiotherapie & revalidatie, podologie, psychiatrie, sonogrammen / echografie.

Samen met Skin & Teeth Medical Centre, VAE, East Tremont Medical Center wordt het van Dentacoin sterk uitgebreid tot meer dan alleen tandheelkundige behandelingen. Tremont is de eerste die een volledig spectrum aan medische behandelingen aanbiedt waar met DCN betaald kan worden.

Dentacoin heeft al deals gesloten met diverse klinieken wereldwijd: in de Verenigde Staten, Australië, het Verenigd Koninkrijk, Italië, Oostenrijk, Nederland, Hongarije, Bulgarije, Servië, Maleisië, Taiwan, Pakistan, Fiji, India, VAE. Bekijk hier alle Dentacoin partners.

Dit persbericht is onderdeel van een content partnership tussen Dentacoin en Bitcoin Magazine Nederland.

Bron Bitcoin Magazine

By |2018-08-15T06:05:03+00:00augustus 15th, 2018|Cryptocurrency nieuws|0 Comments

About the Author:

Cryptocurrency is sinds 2013 mijn passie. Tijdens het schrijven van mijn scriptie over complementair geld ontdekte ik Bitcoin. Het meest revolutionaire idee sinds het internet. Het doel van crypto-gids.nl is om het nieuws en eigen artikelen over cryptocurrencies te delen en mensen wegwijs te maken in deze wereld. Als u contact met mij wilt opnemen kan dit via LinkedIN (Kevin Koolmees) of Telegram (@Crypto_Kevin).